Już niebawem klienci Urzędu Gminy w Męcince będą korzystać z nowych rozwiązań organizacyjnych związanych z obsługą w urzędzie. Zrealizowany został pierwszy etap inwestycji. W pomieszczeniu po banku powstała sala obsługi klienta. Mieszkaniec nie będzie musiał szukać pracownika, który załatwi jego sprawę. To urzędnik do niego przyjdzie.
– Chcemy ułatwić mieszkańcom załatwianie spraw w naszym urzędzie i świadczyć usługi na wysokim poziomie. Zależy mi na tym, aby znosić barierę urzędnik – klient. To relikt przeszłości, który od kilku lat staram się wyeliminować. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie stanie się to od razu. To proces, który trwa. Obecne zmiany organizacyjne mają spowodować, że klient w jeszcze większym stopniu poczuje, że urzędnik jest jego partnerem w rozwiązaniu problemu oraz załatwieniu sprawy. Przed nami jeszcze szkolenia i warsztaty dla pracowników – podkreśla Wójt Gminy Męcinka Mirosław Brzozowski.