Nowe pomysły poskutkowały

0
1320

Przeszło 3000 szkół, 174 252 uczniów i ponad 3000 zaangażowanych nauczycieli – ten imponujący wynik podsumowuje tegoroczną edycję programu edukacyjnego „Żyj smacznie i zdrowo” marki WINIARY. Od 2010 roku wzięło w nim udział już 80% szkół gimnazjalnych. Zainteresowanie programem stale rośnie i dociera on do coraz szerszego grona uczniów, nauczycieli i rodziców. Co roku organizatorzy szukają nowych pomysłów, które uatrakcyjnią działania i celnie trafią w oczekiwania młodych ludzi.

– Dzisiejsza młodzież to pokolenie dorastające w nowych technologiach, otwarte na nowoczesne sposoby komunikacji, oczekujące inspiracji na najwyższym poziomie. W tym roku do kampanii promującej zasady prawidłowej diety zaprosiliśmy niezwykle popularnego wśród gimnazjalistów youtubera Sheo. Duże zaangażowanie pod jego postami i materiałami filmowymi potwierdza słuszność naszego wyboru – mówi Marcin Popławski, Kierownik ds. komunikacji marki WINIARY. Uczniowie mogli śledzić nie tylko potyczki kulinarne Sheo w jego kanałach społecznościowych, ale korzystać na lekcjach z wyczerpujących materiałów edukacyjnych, opartych na filarach nowej piramidy żywienia i aktywności fizycznej, przygotowanych pod okiem specjalisty ds. żywienia. Razem z nauczycielami przygotowali szereg wydarzeń społecznych, wśród nich pojawiły się szkolne pokazy kulinarne czy miejskie happeningi z wielkim rozmachem. Wszystkie wydarzenia odbywające się w szkole zdecydowanie wzbogaciły wiedzę uczniów i otworzyły ich na nowe doświadczenia kulinarne. Rozumieją i doceniają prawidłową dietę, ponieważ mają świadomość, że to inwestycja w ich zdrowie, dobre samopoczucie i co ważne, świetne wyniki w szkole –przyznaje z satysfakcją Elżbieta Januszkiewicz, nauczycielka w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Wydminach, która poprowadziła swoją grupę do zwycięstwa.

Niespodzianka w kolejnej edycji

Głównym celem programu edukacyjnego „Żyj smacznie i zdrowo” marki WINIARY jest pokazanie młodzieży, że prawidłowe odżywianie jest proste i fajne, zdrowe potrawy mogą być również smaczne, a gotowanie może podnosić atrakcyjność towarzyską i uczyć samodzielności. Gimnazjaliści, biorący udział w programie edukacyjnym „Żyj smacznie i zdrowo”, zdobyli cenną wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w przyszłości. Co więcej, organizator programu – marka WINIARY – nie zwalnia tempa i już przymierza się do organizacji kolejnej edycji, zapowiadając, że ta będzie ze wszech miar wyjątkowa.- Szykujemy niespodziankę, która (mamy nadzieję) spodoba się naszym młodym odbiorcom. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, położymy jeszcze większy nacisk na nowe rozwiązania technologiczne. Śledźcie naszą stronę i profil na facebooku – szczegóły już niebawem– zapowiada Marcin Popławski, Kierownik ds. komunikacji marki WINIARY.

Więcej informacji na oficjalnej strony programu: www.zyjsmacznieizdrowo.pl